כך התחלתי חיסכון קטן ללימודים של הילדות

להיות הורה במדינת ישראל זה אומר להשקיע לא מעט בילדים והאמת היא, שכבר מהיום שהם נולדים כולנו חושבים איך נוכל לממן להם עתיד טוב יותר. אבל אולי אני צריכה להתחיל את הסיפור שלי מלהציג את עצמי: נעים מאוד, אני שירה ואני בת 45. יש לי שתי בנות קטנות והאמת היא שאני עושה הכול כדי לגדל אותן כמו שצריך. אני לוקחת אותן בבוקר לגן, קונה להן כל מה שהן זקוקות וחושבת תמיד איך אוכל לתת להם דרך וכלים לעתיד מוצלח. עם זאת, להיות אם חד הורית במדינת ישראל זה לא דבר פשוט, מה שעורר אצלי את השאלה לא מזמן איך בכל זאת אני יכולה לפנות עוד כספים לחסכונות עבור הילדות.

הרי הביטוח שלי

הדילמה לגבי חיסכון כלכלי הביאה אותי, אחרי דיון עם חברה טובה, לחשוב על פניה אל "הר הביטוח", שזו עוד יוזמה נפלאה הקשורה לכספים, כמו הר הכסף. ממה שהבנתי למעשה בהר הביטוח יכולים לתת לי דו"ח מפורט על כל הביטוחים שיש לי, כמה אני משלמת, האם יש כפילויות ואיפה אני יכולה לחסוך. זה לא שחשבתי שיש לי הרבה מאוד ביטוחים ושאני מוציאה על כך אלפי שקלים בחודש בלי לשים לב, אבל כן היה לי איזה זיכרון ישן מכל מיני ביטוחים שחתמתי עליהם בעבר.

כל הכסף שהתפנה לי עבר להשקעות חשובות

השארתי את הפרטים שלי בהר הביטוח והאמת היא שכמעט שכחתי בכלל מהעניין הזה כי לא התייחסתי אליו יותר מידי ברצינות. עם זאת, בשנייה שהגיע אלי המייל עם הדו"ח המפורט של הר הביטוח חשכו עיניי והתחלתי להבין כמה כסף אני מוציאה, מזה שנים, על ביטוחים כפולים שעולים לי הון. הדו"ח היה מאוד מפורט והשיחה עם נציג מהר הביטוח הבהירה לי את הדברים עוד יותר לעומק. תוך שבוע ימים קיבלתי החלטה איזה ביטוח אני כן רוצה להשאיר, על מה אני יכולה לוותר ומה אני יכולה לעשות עם כל הכסף שהתפנה לי. מיותר לציין שמה שבחרתי לעשות היה לפתוח חיסכון לכל אחת מהילדות שלי, כי מה חשוב יותר מאשר העתיד שלהן?

פוסטים נוספים

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן