סיפורה של מיכל והר הביטוח

חשבתי שהתעוררתי לעוד יום שגרתי, קמתי בבוקר, הכנתי לי את הקפה בשקט בשקט לפני שהילדים התעוררו, כמה דקות של שלווה לפני שהיום השגרתי מתחיל. אז קדימה מתחילים אך לפני זה אקדים במילות השיר "ילדים זה שמחה, ילדים זה ברכה", לאחר התמודדות עם מה זאת רוצה ללבוש ומה לשני יש לומר על אחיו ופיזור בגנים ובתי ספר, היום שלי מתחיל.

בדרכי למשרד אני שומעת ברדיו את התוכנית האהובה עלי ותוך כדי צחקוק קטן שלי לגבי מה שנאמר (הסתלבטות קטנה על חבר כנסת מסוים, בואו לא ניכנס לפרטים של שמאל או ימין) אני שומעת את הצלצול התראה שקיבלתי מייל.

האמת שהייתי ממש סקרנית כי כבר כמה ימים שאני ממתינה לקבל את הנתונים שרציתי לקבל משימוש בתהליך הר הביטוח.

אני לא סתם מחכה לדו"ח הזה. ההבנה שצריך לשם סוף למגירה המפוצצת דוחות ולהתחיל לעשות קצת סדר בביטוחים העולים לנו הון ולפעמים אפילו לא מתאימים לנו ממש בערה בי. ממש ציפיתי כבר לקבל את הנתונים ולדעת משם כיצד להמשיך ואיך לפעול. נמאס לי שאני מוציאה כסף בכל חודש ולא יודעת על מה.

ואכן המייל שקיבלתי היה מהר הביטוח שנתן לי קישור לקבלת הדו"ח המרכז את הביטוחים שלי וכמובן באם ארצה, מספר טלפון לפניה לכל שאלה מקצועית.

מיהרתי להגיע למשרד כדי להיות קצת יותר מרוכזת במייל שקיבלתי מהר הביטוח ולהיכנס לקישור.  נכון שאמרתי שחשבתי שקמתי לעוד יום שגרתי? אז זהו שלא! היום יהיה היום שבו אעשה שינוי או לפחות אנסה להתחיל את התהליך בעניין הביטוחים ולהבין מה המשמעות של המגירה המפוצצת שלי (שהאמת בא לי כבר לפנות אותה לדברים קצת יותר מרתקים כמו מממ טוב נעצור פה).

התיישבתי בכיסא , אחרי כמובן שמזגתי לי עוד כוס קפה, פתחתי את הקישור והקלדתי את הנתונים המבוקשים לשם זיהוי, ואכן הכל היה מרוכז לפרטים ברמת כל ביטוח שאפילו לא ידעתי שעדיין יש לי אותו ולמה אני צריכה אותו. לא אשקר שקיבלתי סחרחורת קלה מהסכום שאני משלמת לביטוחים בכל חודש, כשזה מוצג לי בפנים זה קצת יותר מציק וממש בא לי להבין מה קורה כאן, למה אני צריכה את כל זה ומה זה השמות האלה של כל הביטוחים שלי… זה נראה לי חוזר על עצמו, וגם הסכומים עצמם של כל ביטוח וביטוח. איך אני בודקת אם אפשר להוזיל, מה אני צריכה עכשיו לפנות לכל חברה? איזה סרט רע.

אמרתי או לא אמרתי שאם אני מתחילה משהו אז לעשות עד הסוף, כמובן שהרמתי את הטלפון למספר שרשום במייל שקיבלתי מהר הביטוח בכדי להבין איך אפשר לעשות את סדר ולהתקדם במעשים ולא רק בדוחות רשומים, הרי בשביל זה התחלתי את ההתעסקות הזו .

לאחר שיחה מאוד נעימה עם בחורה בשם דורית , ביקשתי ממנה שיחזור אלי יועץ מוסמך בכדי שאבין מה עליי לעשות, ושאוכל לשאול את כל השאלות שעלו לי בקבלת הדו"ח במייל מהר הביטוח. להבין איך ממשיכים משם ומה הצעדים לביטוחים יותר נכונים ומתאימים והכי חשוב גם מבחינתי להיות מכוסה ולא סתם לעשות ביטוח קשקוש שלא מכסה לי כלום, והדבר הלא פחות חשוב בא נאמר – חסכון בכסף! הכסף לא צומח על העצים למרות שהיה בא לי אחד כזה בחצר.

אז חברים יום שגרתי זה לא היה, מבטיחה כמובן לעדכן את המלצותיי לאחר השיחה / פגישה עם אותו בעל מקצוע מהר הביטוח. אז ביי לבינתיים.

מעוניין לבצע בדיקה לאיתור כפל ביטוח? קדימה!

פוסטים נוספים

על השיקולים בבחירת ביטוח

בחירת ביטוח

בטוח שצריך ביטוח – על השיקולים בבחירת ביטוח הביטוח מלווה ומעסיק את האדם משחר האנושות ותחום הביטוח שינה צורה במהלך מאות השנים האחרונות, הלך והשתכלל.

קרא עוד>>
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן