הר הביטוח וביטוח הרכב – הוזלת עלויות בלחיצת כפתור

שוק הרכב בישראל ממשיך לצמוח משנה לשנה ונראה שגם הפקקים הולכים ומתארכים. בסיכום שנת 2021 עלו על הכביש 3.8 מיליון כלי רכב חדשים, עלייה של 4.1% לעומת שנת 2020. לפי נתוני אוקטובר 2022, התייקרות המחירים לא פסחה על ענף הביטוח בכלל ושוק פוליסות ביטוח הרכב בפרט וחלה התייקרות ממוצעת של כ-15% לעומת שנת 2021. איך אפשר להוזיל את עלויות הביטוח לרכב? באמצעות שירות הר הביטוח תוכלו לעשות זאת בלחיצת כפתור.

ביטוח הרכב בישראל

בישראל, כידוע, ביטוח הרכב מורכב משלושה סוגים: ביטוח חובה, ביטוח צד ג' וביטוח מקיף. הראשון כשמו כן הוא, מחייב כל בעל רכב לבטוח את כלי הרכב כגד נזקי גוף כתוצאה מתאונת דרכים. ביטוח צד ג' מספק הגנה כנגד נזקי רכוש שלא באשמת בעל הפוליסה, ואילו ביטוח מקיף מספק כיסוי מלא כנגד נזקי רכוש, לרבות גניבת הרכב.

תמחור הפוליסה מתבסס על כמה קריטריונים, ביניהם: סוג הרכב ושוויו ומאפייני הנהג. מטבע הדברים פוליסה עבור נהג צעיר וחסר ניסיון תגרור פרמיה גבוהה יותר. יתרה מכך, גם אם מדובר בנהג מבוגר ועתיר ניסיון, אם בעבר אותו נהג היה מעורב בתאונות דרכים ובתביעות ביטוח, אזי הפרמיה צפויה אף היא להתייקר משמעותית. על מנת להוזיל את הפרמיה על הנהג להוכיח עבר ביטוחי נקי בשלוש השנים האחרונות. איך אפשר להוכיח את זה? עם הר הביטוח כמובן.

הר הביטוח – הוזלה בכמה רגעים

הר הביטוח הוא שירות ממשלתי שהושק על מנת לעודד את התחרות בענף הביטוח ולאפשר לצרכנים לנהל בפשטות וביעילות את תיק הביטוח שלהם. באמצעות הזנת פרטים מזהים, המערכת מנפיקה באופן דיגיטלי דו"ח מפורט ובו רשימה של כלל פוליסות הביטוח הרשומות על שם הצרכן. באמצעות הדו"ח ניתן לוודא כי כלל המוצרים תואמים ולפנות לחברות או לסוכנויות הביטוח על מנת לבצע התאמות שעשויות לחסוך כספים לעתים קרובות.

הר הביטוח מספק מעקב אחר מגוון רחב של מוצרי ביטוח מביטוחי בריאות, דרך מבנה, חיים, רכב ועוד. בכל הקשור לביטוח כלי רכב, בין אם מדובר בביטוח חובה, צד ג', מקיף או כל שילוב ביניהם, תוכלו בלחיצת כפתור לעקוב אחר הפוליסות הרושמות על שמכם ולוודא שאין כפל ביטוח וכי הפרמיות המשולמות מוכרות ומבוקרות על ידכם.

כאמור, הר הביטוח מספק אפשרות יעילה ביותר להוכיח לחברות הביטוח כי העבר הביטוחי שלכם נקי. איך עושים את זה? לאחר מילוי הפרטים תחת קטגוריה של "עבר ביטוחי בענף רכב רכוש" תוכלו להנפיק דו"ח ולשלוח אותו ישירות לחברת הביטוח על מנת להוזיל את הפרמיה. במקרים רבים, כבר בעת חתימה על הפוליסה תקבלו את ההנחה ותידרשו להנפיק את האישורים המתאימים על מנת לקבע אותו, אחרת היא תתבטל והפרמיה תעלה. הר הביטוח יאפשר לכם לטפל בזה, מיד לאחר רכישת הפוליסה, בלחיצת כפתור ובמהירות.

 

פוסטים נוספים

פקודת הביטוח

פקודת הביטוח

ניווט בעמודביטוח הרכב בישראלהר הביטוח – הוזלה בכמה רגעים פקודת ביטוח רכב מנועי מחייבת את כל בעלי הרכבים לדאוג לביטוח חובה מדי שנה. פקודה זו,

קרא עוד>>
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן