מהו פרויקט הר הביטוח

פרויקט הר הביטוח הוא שירות המאפשר לאתר ולעשות סדר בביטוחים השונים שיש ברשותנו, כגון: ביטוחי דירה, רכוש, בריאות, חיים, אובדן כושר עבודה ועוד. השירות מאפשר אף לדעת אילו מהביטוחים שלנו עדיין בתוקף, אילו שכחנו לבטל והאם יש ברשותנו ביטוחים שאנו אפילו לא יודעים על קיומם.

מהו פרויקט הר הביטוח?

פרויקט הר הביטוח הושק עקב תופעה בעייתית מאוד מצד חברות וסוכנויות הביטוח, שמנסות לבלבל את הצרכנים ולגרום להם לרכוש ביטוחים שאין להם בהכרח צורך בהם. לפי השיטה, החברות נוהגות ליזום שיחות מול צרכנים פוטנציאליים תוך הצגת הביטוח כמוצר חובה בכל בית. אותם לקוחות לא תמיד בודקים האם יש להם צורך באותו ביטוח ואינם נוהגים להשוות הצעות מחברות אחרות, ובסופו של דבר, ממהרים לרכוש. כדי להתמודד עם התופעה, אתר הר הביטוח מעניק תמונת מצב ביטוחית מלאה לכל אחד מלקוחותיו, תוך שימוש במחשבונים ייחודיים להשוואת מחירים. כתוצאה מכך, מתאפשרת הוזלה משמעותית במחירי הביטוח. מנוע החיפוש מאובטח וחינמי ומציג את כל סוגי הביטוחים שרכשתם מחברות הביטוח השונות, תקופת הביטוח, המחיר ששילמתם והספקית.

מדוע צריך את פרויקט הר ביטוח?

פרויקט הר הביטוח עושה סדר בכל הפוליסות שברשותנו. במקום לחפש מסמכים שונים שחתמנו עליהם במעמד הרכישה, האתר מרכז את כל המידע במקום אחד. כך למשל, אם נרצה לדעת מתי חתמנו על ביטוח אובדן כושר עבודה או ביטוח חיים, נוכל להיכנס למנוע החיפוש, להקליד את פרטינו האישיים ולקבל את כל המידע על כל הביטוחים שברשותנו. האתר מאובטח בהתאם לתקנות המחמירות ביותר, כך שתוכלו לשמור על פרטיותכם בצורה בטוחה, ללא חשש לדליפת מידע.

האם כדאי להשתמש באתר הר הביטוח?

אם הספקתם להתבלבל ו"ללכת לאיבוד" מרוב הביטוחים שברשותכם או לשכוח על אילו פוליסות אתם חתומים, כדאי מאוד שתבצעו גם אתם בדיקה על הפרטים שלכם באתר ולעשות סדר בבלאגן. בכל חודש, מתעדכן האתר במידע חדש אשר עובר באופן מאובטח, מוצפן ומקודד ע"י החברות השונות. הנתונים הישנים נמחקים, כך שתקבלו מידע חדש ועדכני בלבד. בהתאם לנתונים, תוכלו לברר עם אנשי מקצוע כיצד ניתן להוזיל את עלויות הביטוח ולשפר את תנאיו. כמו כן, חשוב לבצע סקרי שוק לגבי מחירי הביטוחים השונים וכתבי השירות הנלווים לכך. בדיקה זו תסייע לכם לקבל החלטה חכמה ונבונה בעתיד.

פוסטים נוספים

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן