איתור ביטוח רכב רכוש פרטי וצד ג' עם הר הביטוח

כ-80% מבעלי הרכב בישראל מבוטחים בביטוח רכוש פרטי וצד ג'. האם גם אתם? כבעלי רכב ונהגים אתם בוודאי יודעים שביטוחים אלה יכסו מקרים שבהם התרחשה תאונה עם פגיעה נזיקית לגוף ולרכוש של הנהג ונוסעי הרכב האחרים, כמו גם של מי שנמצא מחוץ לרכב כהולך רגל או כנהג ברכב אחר. על כן לביטוחים אלה קיימת חשיבות גבוהה מאוד, בעיקר משום שהם מבטיחים גם הגנה מפני נזקי מזג האוויר, ניסיונות פריצה ואסונות טבע (כולל שיטפונות שהפכו למכת מדינה מידי חורף). אתר הר הביטוח הפרטי יבצע איתור ביטוח רכב רכוש פרטי וצד ג' כך שתוכלו כבר עכשיו לצפות במחיר שאתם משלמים, לברר מתי נגמרת לכם הפוליסה ולחסוך מכאן והלאה. 

 

איתור ביטוח רכב – כיצד פועל אתר הר הביטוח?

מיזם הר הביטוח נוצר על מנת לשפר את המודעות של ציבור המבוטחים בישראל בנוגע לפוליסות הביטוח שהם יצרו, כך שיהיה ניתן לבדוק בצורה יעילה ופרקטית על מה משלמים כרגע ומהם הביטוחים שהתקיימו בעבר. כמו כן, מספק האתר נתונים בנוגע לחברת הביטוח המבטחת בכל אחד מסוגי הביטוחים, תנאי הפוליסות, תוקף הפוליסות והמחיר המשולם בעבור כל אחת. ככל שלמבוטח יינתן מידע רחב יותר, כך הוא יוכל לבצע רכישת מוצרי ביטוח עתידית באופן מושכל, למטב את תנאי הפוליסות והכיסויים השונים שניתנו לו וכמובן להוזיל משמעותית במחירים. 

באתר הר הביטוח תוכלו לצפות במידע לגבי מגוון סוגי ביטוחים קיימים: ביטוח בריאות, ביטוח חיים, ביטוח מקיף לדירה, ביטוח מקיף לעסק, ביטוח חובה, ביטוח רכב רכוש פרטי וצד ג', ביטוח למקרה מוות וחיסכון פנסיוני. צוות מקצועי יוכל לאפיין עבורכם כל אחת מהפוליסות השונות ולקבוע האם היא מתאימה באופן מדויק לצרכים האישיים שלכם ולאורך זמן ולמצוא בעבורכם פוליסות זמינות ואטרקטיביות שיוכלו לתת לכם מענה אישי ויעיל יותר לאורך חייה של כל אחת מהפוליסות. כמו כן, בזכות פרסום העלות בעבור כל פוליסה תוכלו לבצע השוואת ביטוח יעילה בקרב החברות הקיימות ולהוזיל את הביטוח במאות ולעתים גם אלפי שקלים מידי שנה.  

מכיוון שביטוח מקיף וצד ג' הם בעלי תוקף קצר יותר מאשר ביטוחים בעלי תוקף ארוך כמו ביטוח חיים או ביטוח דירה, לא אחת קורה שאנשים טועים בתאריכי החידוש של הפוליסה או מפספסים את העובדה שכבר יצרו אותה וכך למעשה יוצרים ביטוח כפול. על פי בדיקת משרד האוצר, חלק גדול מציבור המבוטחים הינם בעלי כפל ביטוחי ולמעשה משלמים כפול ללא ידיעתם על אותו הביטוח במדויק.  מיזם הר הביטוח נועד גם כדי לאתר כפל ביטוח, כך שתוכלו לפנות במהירות לאחת החברות המבטחות ולבטל את הפוליסה לאלתר. 

 

איך מבצעים איתור ביטוח רכב רכוש פרטי וצד ג' באתר הר הביטוח?

ממשק האתר הינו פשוט וידידותי מאוד לתפעול, גם לאנשים ללא גישה ורקע טכנולוגי. כל אזורי האתר הינם ברורים וקריאים מאוד, בנויים בפשטות, ללא אותיות קטנות וללא תנאים או הגבלות על השימוש באתר. במסך הכניסה לאתר הר הביטוח קיים טופס (מימין) שבו עליכם להזין את פרטי הזיהוי כנדרש (שם, טלפון, תעודת זהות וכד') ולאחר מכן ללחוץ על כפתור "אתר ביטוחים עכשיו".

מכאן תועברו למסך הבא, שבו עליכם להזין מספר נתונים נוספים בנוגע להנפקת תעודת הזהות, הנפקת דרכון ויציאה מהארץ בשלוש השנים האחרונות. את נתוני ההנפקה של תעודת הזהות או הדרכון תוכלו לראות בקלות על גבי התעודה עצמה. בתחתית הדף מצוי חלון חתימה אלקטרונית שעליו עליכם לחתום בסיום הזנת הפרטים. החתימה למעשה היא עבור מתן הרשאה לאתר להציג לכם פרטים בלבד. לחצו על הכפתור התחתון לאיתור הביטוחים בסיום ומיד תועברו למסך הצפייה בכל הביטוחים שקיימים לכם. 

שימו לב – האתר שואב נתונים באופן חודשי בהתאם להזנת העדכונים החודשית שמבצעות כל חברות הביטוח. לכן, במידה ויצרתם פוליסה חדשה בחודש או החודשיים האחרונים, ייתכן שחברת הביטוח שלכם עדיין לא הזינה אותם ולכן לא תוכלו עדיין לצפות בהם באתר.  

 

למה לרכוש ביטוח רכב מקיף וצד ג'?

כל ביטוח נועד לספק כיסוי והגנה יעילים מפני אסונות, נזקים ותאונות שעשויים להתרחש. מכיוון שהכביש הוא מקום שבו כל כלי הרכב הקיימים חשופים לסיכונים, ההגנה היעילה ביותר עבורם היא בביטוח המקיף, המספק כיסוי למקרים מגוונים כמו אסון טבע, גניבה או פריצה, תאונה ומפגעי מזג האוויר כמו שטפונות, ברקים וכד'.

מה עושים כאשר הרכב ביצע תאונה ופגע בכלי רכב אחר? לשם כך קיים ביטוח צד ג', שלמעשה יעניק מטעם חברת הביטוח שלכם פיצוי ותשלום על הנזק שנגרם לאותו כלי רכב. בדרך כלל ביטוחים אלה מלווים בגובה השתתפות עצמית מסוים בהתאם לסכומים שנקבעו בפוליסה – הזדמנות נוספת להתחיל להשוות ביטוח דרך הר הביטוח כדי להפחית עלויות כמו גם את גובה ההשתתפות העצמית.

לביטוח רכב רכוש פרטי וצד ג' יש הרחבות שניתנות לכם כאופציה כמו שירותי גרירה, תיקון שמשות, קבלת רכב חלופי במידה והקיים ניזוק או נגנב, הגנה משפטית, כיסוי לנהג צעיר בסופי השבוע או לחייל וכד'. 

 

טיפים להוזלת ביטוח רכב רכוש פרטי וצד ג'

צפיתם בכל המידע בנוגע לביטוחי הרכב הקיימים ואף וידאתם שלא קיים לכם כפל ביטוח. אם זיהיתם בכל זאת מצב של כפל, עליכם ליצור קשר בהקדם עם חברת הביטוח הרלוונטית ולדרוש לבטל את הפוליסה כך שהיא תמשיך להתקיים רק בחברה הנוספת. כעת זה הזמן להתקדם הלאה ולהבין מה בדיוק כולל הכיסוי שניתן לכם, כמה אתם משלמים עליו והאם ניתן להוזיל אותו תמורת רכישת ביטוח דומה בחברה אחרת?

 

ביטוח רכב – טיפ ראשון

הטיפ הראשון הוא בדיקת המחיר המשולם בעבור הביטוח הנוכחי, לעומת המחירים שמציעות יתר חברות הביטוח. תוכלו להתעדכן בתעריפים השונים דרך אתרי החברות באופן קל ונגיש וכמובן לבדוק גם את המחיר שפורסם בחברה שלכם. למעשה, כל תמחור פוליסת ביטוח רכב נוצר ממספר רחב של משתנים הנוגעים למאפיייני הרכב כמו סוג הרכב, שנת הייצור, נפח המנוע, כמות הנהגים וכן מאפייני הנהגים כמו תדירות הנהיגה ברכב, מצבם הבריאותי של הנוהגים, גילם וכד'.

כאשר אתם מתכוונים ליצור פוליסת ביטוח בכל חברת ביטוח לרכב, החברה תאסוף את כל הנתונים הללו ותקבע את המחיר על פיהם ובכפוף לטווח המחירים שהיא קבעה לעצמה. מכיוון שהתחרות בתחום הביטוח היא עצומה – רוב הסיכויים שיהיה לכם קל מאוד ליהנות מהטבות למצטרפים חדשים. לכן זה זמן טוב למשא ומתן בנוגע למחיר והכיסויים שהפוליסה כוללת ולבקש הנחה על סמך מידת הזהירות של הנהג, הוותק לעומת היעדר תביעות ביטוח בעבר, תדירות נהיגה נמוכה, מסלולי סטודנט או חייל, מסלולי אימהות/ הורים, נהגים וותיקים, נהגים שנמצאים כבר שנים רבות באותה חברת ביטוח וכן הלאה.

 

ביטוח רכב – טיפ שני

הטיפ השני הוא לקחת את תנאי הפוליסה שהוצעו לכם גם לחברות הביטוח הנוספות, על מנת להשוות ולקבל מחירים נמוכים. בנוסף, זכרו שביטוח מקיף וצד ג' יכול לקבל הרחבות נוספות וייתכן שחברה מתחרה תציע לכם הרחבה מסוימת תוך שהיא משווה את העלות לחברה שבדקתם קודם. ויחד עם זאת, אל תסתנוורו מרשימה ארוכה מאוד של כיסויים, משום שלא בהכרח כולם נחוצים לכם. אין טעם להשתכנע להוסיף סכום מסוים בעבור כיסויים והרחבות בשפע ורצוי שתסתפקו במה שבאמת צריך. 

אתר הר הביטוח ישמח לעמוד לרשותכם בנוגע למיטוב הפוליסות הקיימות והצעות תעריפי הביטוח, לנתח ולאפיין את הצרכים שלכם ולוודא שאתם משלמים את המחיר הטוב ביותר תמורת המוצר הנכון והרלוונטי. 

איתור ביטוח רכב

פוסטים נוספים

פקודת הביטוח

פקודת הביטוח

ניווט בעמודאיתור ביטוח רכב – כיצד פועל אתר הר הביטוח?איך מבצעים איתור ביטוח רכב רכוש פרטי וצד ג' באתר הר הביטוח?למה לרכוש ביטוח רכב מקיף

קרא עוד>>
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן