חברת הביטוח לא רוצה לשלם? עו"ד תביעות ביטוח

כל אחד מאיתנו עושה ביטוחים שונים לאורך החיים והשאיפה של כולנו זהה: לא להגיע בכלל ליום שבו אולי נצטרך להפעיל את הביטוח. אם הגעתנו לשלב שבו אנחנו זקוקים לביטוח זה אומר שמשהו פחות טוב קורה בחיינו וזה נכון בין אם מדובר על ביטוח משכנתא, ביטוח תאונות, ביטוח גניבות או על כל ביטוח אחר. אחת מהבעיות העיקריות היא שפעמים רבות חברות הביטוח פשוט לא מוכנות לשלם ובדרך כלל זה גם השלב שבו צריך לפנות לעורכי הדין השונים שעוסקים בתחום הזה. עורך דין מוביל שמכיר את ענף הביטוח ושעובד בו מזה שנים יוכל הרבה פעמים לגרום לכך שחברת הביטוח שלכם כן תשלם את מה שעליה לשלם לכם, אז מה פתאום שתוותרו על כך?

איך לבחור עורך דין שיתאים לכם?

האמת היא שעורכי דין בישראל יש הרבה מאוד ולכן ברור מדוע תמיד עולה הדילמה כיצד נוכל לבחור ביניהם. עם זאת, הניסיון בפועל מוכיח שאפילו שיש כל כך הרבה אנשי מקצוע טובים זה עדיין לא אומר שעם כל אחד מהם תצליחו ליצור את הכימיה הדרושה לכם, כך שכדאי יהיה לבדוק לאיפה אתם פונים ועם מי אתם מדברים. בדרך כלל כדי לבחור עורך דין מוביל אנחנו מציעים לכם לברר:

  1. האם איש המקצוע מגיע עם הרבה שנות ניסיון?
  2. בכמה תיקים טיפל עורך הדין לאורך השנים?
  3. האם מדובר על אדם מוכר שבנה לעצמו מוניטין בתחום תביעות הביטוח?

ככל שעורך הדין שלכם יהיה מוכר יותר כך הסיכוי שהוא ייתן לכם שירות מוצלח יגדל. לכן לא כדאי שתיקחו סיכונים מיותרים בתחום הזה כי בסופו של דבר המטרה היא כמובן לזכות בתביעה ולקבל את הפיצויים המגיעים לכם כחוק.

איפה יש לכם ביטוח?

הרבה פעמים הבעיה מול חברות הביטוח היא לא רק העובדה שהן לא רוצות לשלם ומנסות להתנער מכל אחריות, שכן לא אחת הבעיה היא שהלקוח לא יודע בכלל מה מגיע לו. כלומר, לא תמיד אנחנו בכלל יודעים איזה סוג של ביטוח יש לנו ולא תמיד ברור לנו מי היא חברת הביטוח שחייבת לנו פיצויים. זה קורה כי בעידן שבו אנחנו חיים יש הרבה מאוד סוגים של ביטוחים שכל אחד מאיתנו עושה ולכן נוצרת דילמה ונוצר בלבלול פעמים רבות. החדשות הטובות הן שהיום יש לנו איך להתמודד עם הדברים. מעבר לכך שתוכלו לפנות אל עורך דין מקצועי שיעזור לכם, יש גם חברות שעוסקות בנושא של איתור ביטוחים שיש לאדם. כדאי לפנות אל חברה כזאת כי בצורה כזאת תוכלו להבין מה יש לכם וכך יהיה לכם הרבה יותר קל לדעת מה מגיע לכם, אל מי פונים ואיך פועלים כדי לממש את זכויותיכם.

פוסטים נוספים

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן