הר הביטוח – דיגיטציה ויעילות בתחום הביטוח

המהפכה הדיגיטלית נמצאת בכל מקום במיוחד בכל מה שקשור לרכישות באמצעות האינטרנט. צרכנים רבים רוכשים מוצרים שבעבר היו מכתתים את רגליהם לחנויות ולמשרדים של ספקי שירותים. בהתאם לכך תחום השילוח השתכלל וכיום תוך כמה שעות עד ימים בודדים רכישות שנעשו ברשת יגיעו עד לפתח הדלת של הצרכנים.

אז איך כל זה קשור לביטוח? שאלה טובה. במסגרת המהפכה הדיגיטלית היום ניתן לרכוש בכמה לחיצות כפתור גם מוצרי ביטוח. מה שפעם היה לא נתפס בכלל ונעשה באמצעות מילוי של טפסים, ראיונות, פגישות ושיחות התקצר לכדי מספר דקות בודדות. הר הביטוח הוא נדבך חשוב במסגרת הטרנספורמציה הדיגיטלית בתחום הביטוח בייחוד כאשר רכישת פוליסת ביטוח הפכה להיות משימה פשוטה מבעבר.

דיגיטציה בשוק הביטוח

לפי הנתונים כל אדם בישראל רוכש בממוצע 4 פוליסות ביטוח שונות הרשומות על שמו. הנתונים, כמובן, אינם כוללים את ההשפעות של הדיגיטציה בשוק הביטוח שחלו רק בשנים האחרונות. הדיגיטציה בשוק הביטוח באה לידי ביטוי בשני היבטים עיקריים:

  • קלות רכישה – כאשר תהליך הרכישה מתקצר לדקות בודדות והוא כולל מאפיינים משחקיים, צבעים מושכים ושאלות הומוריסטיות וקלילות, הסבירות לרכישת מוצר או שירות עולה משמעותית. העובדה שאין צורך לתאם פגישה ולצאת מהבית מגדילים אף הם את הסיכוי לרכישה מצד הצרכן.
  • פרסונליזציה – במסגרת המעבר לדיגיטל כל הפרטים המוזנים בשלבים השונים בתהליך הדיגיטלי נאספים ומשמשים לניתוח הנתונים. באמצעות הניתוח מגיעות החברות למסקנות המשפרות את הסיכוי למכירה מצידן. לדוגמה, אם לקוח נטש את התהליך בנקודה מסוימת הוא יקבל תזכורת ונציג יחזור אליו ויציע פתרון בהתאם לשלב בו הוא נטש. אם לקוח רק התעניין במוצר מסוים, החברה תדאג לחזור אליו. וכמובן, המידע שנאסף באמצעות השאלות השונות מסייע לחברות בהתאמת המוצרים לצרכן הפוטנציאלי. לדוגמה, אם אתם בעלי כלבים, חברות הביטוח ידאגו להציע לכם ביטוח לחיות מחמד.

אין ספק כי המעבר לדיגיטל משפר את השירות ומקל את התהליך עבור שני הצדדים בעסקה. אבל לקלות הרכישה ולהתאמה האישית גם סיכוי סביר להגדיל את מספר המוצרים אותם המבוטח רוכש מה שמחייב ניהול, ארגון וסדר של תיק הביטוח שלו.

הר הביטוח – עושים סדר (בצורה דיגיטלית)

הר הביטוח הוא חלק מהמהפכה הדיגיטלית ובאמצעותו תוכלו לעשות סדר בתיק הביטוח שלכם, בצורה דיגיטלית כמובן. הזנת פרטים תספק לכם דו"ח מלא שיאפשר לכם להבין אילו מוצרים רשומים על שמכם ומה עלותם עבורכם. כך תוכלו לוודא שאין לך כפל ביטוחים או שמוצרי הביטוח שרכשתם אי שם לפני עשור עדיין נדרשים ותואמים את הצרכים שלכם.

הפקת הדוח היא פשוטה ויעילה ואיתו תוכלו לגשת לחברות הביטוח או להעבירו לסוכנות שתטפל בצורה מרוכזת ותוודא שתיק הביטוח שלכם יעיל בעצמו. כאשר המהפכה הדיגיטלית עשויה להגדיל את רכישת המוצרים שלנו בכלל ואת פוליסות הביטוח בפרט, הר הביטוח הוא שירות שאסור לוותר עליו.

פוסטים נוספים

על השיקולים בבחירת ביטוח

בחירת ביטוח

ניווט בעמודדיגיטציה בשוק הביטוחהר הביטוח – עושים סדר (בצורה דיגיטלית) בטוח שצריך ביטוח – על השיקולים בבחירת ביטוח הביטוח מלווה ומעסיק את האדם משחר האנושות

קרא עוד>>
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן