איך להצליח לממן את הטיול לדרום אמריקה?

טיול בדרום אמריקה לו כולנו מחכים. לאחר תקופה ארוכה וקשה של שירות צבאי או עבודה ממושכת, אנו רק רוצים להניח את הראש "ולהיעלם" לתקופה. על מנת להקל על תהליך החיסכון לטיול הגדול שלכם, החלטנו לרכז עבורכם מספר דרכי התייעלות למטרה הנחשקת.

 

טיול לדרום אמריקה

את החוויה הזו – טיול לדרום אמריקה, מעטים עד לא קיימים האנשים שלא יזכרו למשך חייהם. מדובר בתקופה הטובה שתחוו עד כה בחייכם, מדובר בתקופה שבה אתם מגלים את עצמכם מכל הבחינות – פיזית, נפשית ורגשית. זוהי תקופה בה אתם מגלים את העצמאות שלכם מחדש ומגיעים לחיבור עמוק עם הנפש, ובכך אתם יכולים לחזור לארץ והתחיל את המסע לחיים הבוגרים שלכם.

 

עלויות של טיול לדרום אמריקה

עד כה הכול נשמע וורוד ויפה, כולנו נסכים. הבעיה המרכזית היא טיול לדרום אמריקה עולה לא מעט כסף, ואם נהייה יותר מדויקים – עולה הרבה מאוד כסף. בין אם אתם טסים לחודשיים או לחצי שנה, מדובר בטיול שמסתכם בסדר גודל של עשרות אלפי שקלים. עבור בחור או בחורה צעירים, מדובר בהרבה מאוד כסף שדורשים התנהלות כלכלית נכונה כמו גם חיסכון ארוך טווח.
במדריך הקרוב אנו רוצים לחשוף אתכם לצעד נורא פשוט שאתם יכולים לעשות, ושיסייע לכם לחסוך אלפי שקלים בשנה, או אם נמשיך בקו המחשבה של המאמר הזה – חיסכון של אלפי שקלים לטובת הטיול. כיצד תוכלו לעשות זאת? באמצעות המיזם של הר הביטוח.

טיול בדרום אמריקה

 

טיול לדרום אמריקה – מהו מיזם הר הביטוח?

לפני שנגיע ונבין מהו המיזם המדובר, חשוב להכיר את החברה באופן כללי. האתר הוקם על ידי קובי ארנפלד והוא מנוהל בשיתוף בית ההשקעות מיטב דש והוא הוקם על מנת לאפשר לכל אדם לקבל גישה מלאה לכל הפוליסות הביטוחיות וכתבי השירות הרשומים על שמו. במילים אחרות – על מנת לאפשר לכל אדם להימנע ממצב של כפל ביטוחים ולהגיע לתשלום מיותר של מאות ולעיתים גם אלפי שקלים בשנה.

מיזם הר הביטוח הינו מיזם חדש יחסית, שהבין שקיימת בעיה חמורה במדינת ישראל: חלק גדול מאוד מהאוכלוסייה, נמצא במצב שנקרא "כפל ביטוחים"". למשמעות המושג אנו נגיע לאחר מכן, אך לפני כן אנו רוצים רק לסוור לכם את האוזן ולהביא לכם את הנתון הבא: מאות מיליוני שקלים בשנה יוצאים מכיסם הפרטי של אזרחי מדינת ישראל, על אף שהם לא צריכים לשלם בגין השירות הזה, ובכך בעצם לחסוך אלפי שקלים בשנה.

אם נחזור למושג שדיברנו עליו קודם- "כפל ביטוחים", המשמעות היא שאדם משלם לשתי חברות עבור אותו סוג ביטוח. במדינת ישראל יש חברות ביטוח בריאות גדולות שמספקות שירותי ביטוח שונים לטובת הציבור, וכמו כן ישנן חברות ביטוח פרטיות שמציעות שירותי ביטוח דומים לקהל האזרחים. במקרה שכזה למעשה, אדם שמבוטח גם בחברה ביטוח גדולה וגם בחברת ביטח פרטית (כמעט כל אזרח במדינת ישראל), עשוי לשלם מחוסר ידיעה על ביטח בריאות זהה לדוגמא, בשני החברות השונות.

 

טיול לדרום אמריקה – מהם ההוצאות המיותרות שלנו

מדובר בהוצאה מיותרת של עשרות שקלים בחודש, מה שמסתכם בהוצאה שעשויה להגיע לאלפי שקלים בשנה (עבור כלל סוגי הביטוחים). בין סוגי הביטוחים השונים שמוצעים כיום במדינת ישראל תוכלו למצוא: ביטוח פנסיה (ביטוח שמיועד לתקופה האחרונה בחיינו, לאחר תום סיום העבודה), ביטוח משכנתא (ביטוח שרלוונטי רק עבור לוקחי משכנתא במגוון הבנקים של ישראל), ביטוחים שונים לרכב (ביטוח מקיף לרכב, ביטוח צד ג', ביטוח חובה), ביטוח בריאות פרטי (ביטוח שמתייחס לניתוחים ותרופות ספציפיות שאינן נמצאות בסל הבריאות שהמדינה מציעה), ביטוח סיעודי (ביטוח שמיועד עבור אנשים שאין ביכולתם לנהל אורח חיים תקין מסיבות כאלה ואחרות- נכים, אנשים מבוגרים, אנשים חולים ועוד), ביטוח דירה ועוד מגוון רחב של ביטוחים שונים.

את רשימת הביטוחים שנתנו כאן, תוכלו למצוא בחלק מהחברות הפרטיות כמו בחלק מחברות הביטוח הגדולות. מתמימות או מכל גורם אחר, אתם למעשה משלמים הוצאות מיותרות שמסתכמות למאות מיליוני שקלים בשנה עבור כלל הציבור הישראלי.
עכשיו אם נחזור לעניין שלשמו התכנסנו כאן, נבין שעבור צעיר או צעירה בגילאי העשרים המוקדמים, חיסכון של אלפי שקלים בשנה, עשוי לשרת מטרות הרות גורל בחייהם הטריים- בין אם לטובת שכירות דירה, בין אם לטובת לימודים גבוהים ובין אם לטובת הטיול הגדול שלהם- בדמות דרום אמריקה הרחוקה.

 

מה עלות של חיסכון כזה בכל שנה

חיסכון שכזה, שעשוי להגיע לגובה של אלפי שקלים בשנה, עשוי ל"חסוך" לאותם צעירים חודשים רבים של עבודה לשם השגת הסכום הנחשק לטיול, ולקצר את זמן ההמתנה לטיול.

כמובן שהחיסכון הזה הינו רלוונטי עבור כל בן אדם – כך לדוגמא אם ניקח משפחה ממוצעת בישראל בת 5 נפשות, ונעשה את החישוב הפשוט שיש סבירות כלשהי שכלל המשפחה נמצאת עם ביטוחים כפולים, מדובר בחיסכון שעשוי להגיע לאלף שקלים בחודש בודד! מדובר בחיסכון משמעותי ובכסף רב אותו תוכלו לנצל להרבה מטרות חיוביות אחרות – טיול בדרום אמריקה, לימודים, רכישת דירה, סגירת המשכנתא או לכל דבר אחר שעולה לכם לראש.

כעת אתם בטח שואלים את עצמכם כיצד ניתן להשלים את הפעולה ולהגיע לחיסכון של אלפי שקלים בשנה. התשובה בהמשך העמוד!

 

כיצד ניתן להשלים את התהליך ולבדוק מה מצב הביטוחים שלנו?

חברת הר הביטוח הינה חברה שמתמחה בכל תחום הבדיקות של הביטוחים הכפולים. החברה מציעה מתן שירות ובדיקה מקיפה עבור ביטוחים כפולים לכלל האנשים.
כל שתצטרכו לעשות הוא למלא את הפרטים שלכם באתר האינטרנט ולהסכים לתנאי השימוש. בין הפרטים שתצטרכו למלא – שם פרטי ושם משפחה, היישוב בו אתם מתגוררים, מספר תעודת זהות לצורך בדיקת הביטוחים, כתובת אימייל לצורך העברת ממצאי הבדיקה וכמובן את מספר הטלפון ליצירת קשר ומתן תשובות בהמשך.

לאחר שמילאתם את כלל הפרטים והבעתם את נכונותכם להתחיל את תהליך הבדיקה, חברת הר הביטוח תחל בבדיקה. בסוף הבדיקה אתם תקבלו דוח מפורט עם הפרטים הבאים:
כלל סוגי הביטוחים שאתם מבוטחים בהם בכלל החברות השונות. למעשה באמצעות הדוח הזה תוכלו להבין עבור איזה סוג של ביטוח אתם משלמים פעמיים, ויכולים לחסוך אלפי שקלים בשנה באמצעות ביטול אחד הביטוחים. כמו כן, אנו נצרף מספר המלצות שאנו היינו ממליצים לכם לעשות (כמו לדוגמא ביטול ביטח מסוים) על מנת שתוכלו להגיע לחיסכון המיוחל לצורך טיול לדרום אמריקה.

המיזם פועל כבר מספר שנים ואלפי אנשים כבר השתמשו בשירות או משתמשים בו בהווה, ומעידים על חיסכון של אלפי שקלים באמצעות הבדיקה שלנו. כפי שציינו קודם לכן, הנתון של כפל ביטוחים במדינת ישראל הוא בגודל חסר תקדים ואינו נתפס: לפי ממצאים, בדיקות וסקרים שביצעו גורמים בנושא, עולה כי קרוב לשמונים אחוז מהאוכלוסייה בישראל נמצאת במצב של כפל ביטוחים כלשהם, מה שמביא למאות מיליוני שקלים מיותרים שהציבור מוציא מכיסו הפרטי.

 

טיול לדרום אמריקה – איך לחסוך – סיכום

אל תתמהמהו, כנסו עוד היום לאתר שלנו ומלאו את הפרטים שלכם. אנו נדאג להציג לכם תמונת מצב ברורה ושקופה, ללא שום אינטרס כזה או אחר. כך תוכלו להגיע לחיסכון המיוחל של אלפי שקלים בשנה, ולמעשה לחסוך את הכסף למטרות טובות יותר בדמות דירה, לימודים או בכלל- טיול גדול לדרום אמריקה הרחוקה..

פוסטים נוספים

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן